Background

Podle zeleniny se pozná kvalita obchodu, říká držitel ocenění Marketér roku

25. 5. 2011

Pan Jaroslav Froulík je téměř dvacet let ředitelem spotřebního družstva Jednota České Budějovice. Za rok 2010 získal ocenění Marketér roku za zavádění marketingu v družstevním podnikání.

Stál u zrodu prvního velkoplošného supermarketu Terno v jihočeském kraji v roce 1995, nyní jich řídí pět a třicet dalších prodejen, které provozuje českobudějovická Jednota pod značkou Trefa. Zároveň musí neustále přemýšlet o tom, co nabídnout zákazníkovi nového a jak obstát v konkurenci, která se za posledních dvacet let ohromně rozrostla...

Celý článek, který vyšel v českobudějovickém Deníku 25. května 2011, naleznete v příloze.

Pan Jaroslav Froulík je téměř dvacet let ředitelem spotřebního družstva Jednota České Budějovice. Za rok 2010 získal ocenění Marketér roku za zavádění marketingu v družstevním podnikání.

Stál u zrodu prvního velkoplošného supermarketu Terno v jihočeském kraji v roce 1995, nyní jich řídí pět a třicet dalších prodejen, které provozuje českobudějovická Jednota pod značkou Trefa. Zároveň musí neustále přemýšlet o tom, co nabídnout zákazníkovi nového a jak obstát v konkurenci, která se za posledních dvacet let ohromně rozrostla...

Celý článek, který vyšel v českobudějovickém Deníku 25. května 2011, naleznete v příloze.

Přiložené soubory: Celý článek
Copyright © 2010/2012 All rights reserved. www.trefasupermarket.cz